2012. július 5., csütörtök

okéemberek.csapjunkbelealecsóba

Khm...Krisztiánnal ellentétben én másféle bejegyzéseket fogok írni. Nem vagyok annyira filozófikus, de annál inkább "elvont alter állat", ahogy némelyik barátaim titulálnak. És ide fogom üríteni azt a szellemi szemetet, amit a másik blogba nem írok bele.
Elkezdtem írni egy könyvet (Ami abba is maradt, mert ez a láz csak addig élt bennem, amíg le nem érettségiztem. Most, hogy nem kell semmit se csinálnom, valahogy megszűnt ez a viszketés az ujjaimban...fene se érti.) és azon gondolkodtam el egy nap, hogy mi legyen a fő gonosz neve. A gonosz ugye gonosztevő más néven....Ez ugyebár egy rövidült szó, eredetileg "gonoszt tevő". Vagyis a személy "gonoszt" tesz. De úgy is elválaszthatnánk a szót, hogy "gonoszt evő", akkor viszont gonoszt eszik, ami éppen a gonosz elpusztítását jelenti. Végül is.

Azt hiszem olyan ez mint a kishal-nagyhal dolog... A nagyhal egy gonoszt tevő gonoszt evő, aki megeszi a nála kisebb gonoszt tevőt, aki meg csak szimplán algán él.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése