2012. július 4., szerda

Második bejegyzés! (Csak a kreativitás miatt)

Köszöntök minden Havert, és Haverinát!
Talán illő lenne bemutatkozni, de hála ennek a csodás rendszernek, nincs rá szükségem. Fogalmam sincs, merre lehet felvenni álnevet, bár majdnem mindegy. Magamról még annyit mondanék, hogy szeretem filozofálást, és az álmodozást, annak ellenére, hogy erősen realista és tudománytámogató vagyok. Hiszen új dolgokat is úgy lehet felfedezni, ha az ismeretkörünkön kívülre látunk, és ehhez a képzelet az eszközünk.
Az első bejegyzésből tudhatjátok, hogy miért is negyvenkettő a blog címe, hiszen ez az Univerzum összefoglalása. Jó magam jobban örültem volna a 44-nek, hiszen ez sokkal jobb szám, mivel 4-esre végződik, de a Bölcs Elme másképp gondolkodott és szerintem Ő tudta előre, mi is a jó nekem. Miről lesz itt szó? Nem tudom. Elég valószínű a filozofálás, elvont dolgok megvitatása. Célunk az, hogy segítsünk Nektek bejáratni az agyatokat és gondolkodjatok. A képzelet nem szükséges az életben maradáshoz, de fontos és hasznos, könnyebb vele megélni. Idős korban is fontos, hogy épp legyen az agyatok, ehhez fejleszteni kell. Akik nem képesek megbirkózni a mai társadalom nyújtotta információáradattal (lásd internet, új eszközök, bonyolultabb szellemi munkák), azok gyakorta az alkoholizmusba, drogokba menekülnek ez elől. Nem akarom, hogy bárki is alkoholista legyen és drogos, (maximum ezen blog függője, pozitív értelemben) ezért tornáztassuk az agyat, legyünk ruganyosak a világgal szemben, és legyünk aktív gondolkodók. Mindehhez segítséget, és helyet nyújtunk közösen, a (szénsavas) vizespoharas lány, és én magam, aki azzal próbálja megőrizni homályos kilétét, hogy nem mondom meg a nevem a bejegyzés során!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése