2013. május 24., péntek

ByeKrisztián- Felesem

Az én felesem egy olyan lötty
Mely  sok embert lekötött
És problémát megoldott már
Minden embernek ingyen jár
Ő az én felesem
Ennek nem tréfa fele sem...

Az én felesem egy olyan lötty
Hogy feloldódik minden rög
Mindegy az, hogy hol van
Vénában vagy az agyban
Mert ő az én felesem
Infarktusom ne legyen

Refrén:

Mert nekem nincs most más,
Csak a felesem, csak a felesem
A testem zsibbad már
Régóta nem érzem, régóta nem érzem
Valahogy mindig is tudtam,
Hogy ez lesz az énekem, az énekem
Úgy dúdolnám:
Ez így jó nekem, ez így jó nekem
Csak nagyon mar...



Az én felesem, a fok szintjével
Bármivel is versenyre kel
Mindegy, hogy felnőtt, gyermek
Hírétől mája retteg
Kiszárít rendesen
Nem tréfa fele sem


Refrén:

Mert nekem nincs most más,
Csak a felesem, csak a felesem
A testem zsibbad már
Régóta nem érzem, régóta nem érzem
Valahogy mindig is tudtam,
Hogy ez lesz az énekem, az énekem
Úgy dúdolnám:
Ez így jó nekem, ez így jó nekem
Csak nagyon mar...


Mert nekem nincs most más,
Csak a felesem, csak a felesem
A testem zsibbad már
Nem tréfa fele sem, úgy biza felesem
Valahogy mindig is tudtam
Hogy ez jó én nekem, jó én nekem
Úgy dúdolnám:
Mert ez az énekem, ez az énekem
Ez a dal...

2 megjegyzés:

  1. én énekelve próbáltam olvasni, de nem jött ki a rim. mindenesetre, a lényeget értem :DD

    VálaszTörlés
  2. Igen ez a hátulütője...pedig próbáltam úgy csinálni...:D

    VálaszTörlés