2013. április 4., csütörtök

Elsősegélynyújtás nulla logikával

Miről is lesz szó? Ma a legutóbbi álmomat vázolom fel. Nyilván ismeretes a tény, hogy nem képes az agy logikusan gondolkodni álom közben...nézzük mi sül ki belőle akkor, ha ilyen körülmények között akarunk elsősegélyt nyújtani.


Ahol én lakom, egy nagyobb út halad fel az egyetem felé...oldalra tőle egy nagy darab befejezetlen "vasbetonistentudjamicsodaakármilyen" épület akart volna felépülni, máig nem tudja senki mi lett volna. Leállították az építkezést gondolom pénzhiány miatt. Most úgy néz ki, mint ha két nagy cipőt készítettek volna egy háromlábú óriásnak. De nem ez a lényeg. Annyit kell tudni, hogy ez az épület alacsonyabban van sokkal, mint az út és a mellette levő járda.

Történt aztán az álmomban, hogy arra sétáltam és egy tök részeg pali bicajjal közlekedett (legalábbis utalt rá) és nem tudom mi történt...valószínűleg ő sem tudta. Következő emlékem az álomból, hogy a csávó a járdáról letért és a mélyebb területre került, úgy hogy az fájt neki. Volt egy kisebb karambolja az imént említett épületmaradvánnyal. Nos, a csávó kikészült és hát gondoltam hívok mentőket. (Persze közben megjelent néhány ember, valószínűleg részegek voltak ők is.)

Felhívtam a mentőket, és meséltem, hogy a csávó nincs jól, karambolozott, jöjjenek ki.

Megkérdezte a nő:
- Mi baja van?
- Lázas és köhög.

Ezek után csúnyán lehordott engem a néni, hogy miaz, hogy emiatt mentőt hívok?
Aztán:
- Ja és fel van nyílva a mellkasa és a saját tüdejét simogatja miközben a hangszálai az orrán lógnak ki.

Ezek után lecsapta a néni a telefont...én emg ideges lettem, hogy miért nem jön már a mentő, vagy jön-e egyáltalán?
Eltelt fél óra legalább az álmom szerint, majd megláttam facebookon, hogy a mentők két perccel a telefon után már kint voltak és elvitték az ürgét...
Valahogy úgy néz ki, hogy nem ott voltam, ahol a baleset és ahova mentőt hívtam, ezért nem észlelhettem a mentőket.

Az egészben nulla a logika, és a cikknek se tuti, hogy sok értelme van, de mindenben találni értelmet, ha megtaláljuk.

Mai tanulság az, hogy még ha ötös is lettél elsősegélyből, ehhez is kell minimális logika, különben hülyeségeket csinálsz. Viszont nem kell ötösnek lenned matekból.

(Ja, és egy részeggel ne próbáld meg elhitetni, hogy a felnyílt mellkasábanaz nem a tüdeje, hanem egy szivacs...mert megpróbálja vele felitatni a saját vérét...tapasztalat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése